woensdag 21 september 2016

Over Kookmarieke



Ik ben lekkerbek Marieke, kom oorspronkelijk uit Limburg, heb mijn studietijd en carrièrestart in Utrecht doorgebracht en woon nu al weer enkele jaren met mijn lekkerbek-lief in Nieuw Lekkerland. Sinds ik, in een zoektocht naar gezondheid, steeds bewuster ben gaan koken, heb ik echt een liefde ontwikkeld voor goed voedsel als basis voor eigenlijk álles. Gezonder eten blijkt juist lekkerder, gevarieerder, verrassender. Ons bord aflikken is dan ook steevast onderdeel van ons avondmaalritueel!

Ik vind het óók erg leuk om anderen een beetje te verwennen met lekkers. Het liefst zou ik elk weekend etentjes organiseren voor vrienden en familie, maar dat kan ik door omstandigheden niet. Toen dacht ik: waarom niet af en toe een paar porties extra koken en die aanbieden voor een redelijk prijsje? Voor eenieder die om welke reden dan ook even géén zin heeft om te koken en toch goed wil eten. 

Een testperiode op locatie in de zomervakantie leerde dat zowel ikzelf als mijn buurtbewoners erg blij werden van mijn kooksels en mijn enthousiasme. Wat begon met berichtjes in de aldaar lokale Facebook groep, groeide uit tot een eigen pagina en nu dus ook een website die voor iedereen toegankelijk is.

De komende tijd kun je dus in Nieuw Lekkerland regelmatig een aanbieding voor een lekkere, verse, gezonde afhaalmaaltijd van me verwachten. En ik bezorg het nog aan je deur ook, op de fiets. Ik ben heel nieuwsgierig of ik mensen hier blij mee ga maken. Als je vragen, wensen of feedback hebt, hoor ik dat heel graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo mede lekkerbek! Super leuk dat je een reactie wilt achterlaten! Je kunt hiervoor het beste de optie anoniem kiezen (en gewoon je naam onder je bericht zetten). Wel moet je even de immer amusante anti-robot test doen. Deze optie kan ik niet uitschakelen. Dankjewel voor je moeite! Smakelijke groeten van Kookmarieke